Beyza55- bu kaygilar en cok ilk aylar oluyor canim. Vucudun henuz hormonlara alismadi. Bi yerden sonra alisacaksin hic merak etme. Baslarda hepimiz ayni endisleri yasadik asla tek degilsin. Ben kac gun agladigimi biliyorum. Ben bebegimle surekli konusarak, onun iyi oldugunu kendime telkin ederek rahatladim. Ve en onemlisi kabul, bebege allah korusun bisey olacak olsa bunu asla durduramayiz. Ama hislerimizi kontrol ederek saglikli olan bebegimizin de bu kaygilari yasamsini engelleyebilirz