Htc65 Merhaba MEB öğretmenim çalıştığım okul çalışamaz raporu istiyor.32. Haftamda çalışabilir raporu aldım yarın 37. Haftamı dolduruyorum çalışamaz raporumu hemen almam gerekiyor mu yoksa bu hafta içinde herhangi bir günde alsam olur mu?
Ceylinmelike Htc65 32. Haftada aldığın kağıtta yazıyor ki ayın kaçına kadar gidip gidemicegin. Ben 32+3 te gittim aldım çalışabilir raporu kağıtta 23 Şubat son ise gitme tarihi yazıyor onuda hesapladım 37+3 e denk geliyodu