Arkadaşlar adet günümden 1 hafta önce leke geldi 2 gün sürdü bitti. Sonra ilişki sonrası koyu renk birdo kanama oldu. Ertesi gün de bordo ama az oldu 3-5damla sonra kahve leke oldu 4. Günde bitti.
Adet günümde perşembe.bugun pazar hala yok adetim. Adet neden gelmez? hamilelik 3.5 yıldır olmuyor. (2.tup bebek negatifi sonrası ara verdim tedaviye) Hamilelik harici hangi sebepler olabilir?Yada neyinnesi fikri olan varmi?