Merhaba kızlar 30 haftalık hamileyim. Dün geceden beri karnımın üst tarafında ağrı ve acıma var. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum. Ancak bu ağrıya anlam veremedim. Pazar günü olduğu için doktorumda hastanede değil. Randevumu yarına çektim. Böyle bir durum yaşayan var mı?