Kubrak2016 yok anam yok bu erkekler gelmiyor 39+6 ne ağrım var ne sızım ne de açılmam dün gittim doktora rahimde yumuşama bile olmamış. Normal istiyordum ben. Yarın 40+0’da suni deneyeceğiz olmadı sezaryen alacak. Aşırı şiştim yürüyemiyorum ayaklarım bildiğiniz toynak gibi oldu yaşlı teyzelerin şişer ya aynen öyle. Şu hamilelikte o kadar kilo aldım falan ama bir tek ayaklarımdan nefret ettim terlikle geziyorum ortalıkta