Merveneg yıkanmaması gerekiyor verniks mukoza olması lazım tam adını hatırlamıyorum bebeğin vücudunda onu koruyan ısıyı dengeleyen çok önemli bir şey bebeğin vücudunun 24 saat durup onu emmesi gerekiyor zaten doğumdan ertesi gün kaybolduğunu görürsünüz ve göbek bağı düşmeden de yıkamayın diyorlar genelde oğlum doğduğunda göbek bağı düşmeden yıkamayın dediler bana bekledim ben 10. Günde düşmüştü sonra da haftada iki defa yıkadım kış diye