Kızlar 33. Haftada kontorle gittim hersey yolunda aslında bebegımde 2180 gr gelişimide iyi gidiyor ama plesantada ufak ufak kireçlenme başlamış dedi doktorum aslında cok ustunde durmadı ama ikinci hamileliğim ilkinde hıc boyle bişy hatırlamıorm internette okuduklarımda korkuttu sonradan aynı seyi yaşayan var mı acaba genelde 36. Haftada sonra kabul ediliyormuş ama