Ayse5100 Celse canm özele gidiyorsan eğer bu testleri özelde yaptırma bildiğim kadarıyla zaten araştırma hastanesinde yapılıyor bu testler git ücretsiz oraya yaptır sonucu al özele doktoruna göster boş yere para verme
Elzsy2023 Ben özel klinikte muayene oluyorum ikili teste 700 tl dediler dün. 2 hafta sonra yapacağız,
mmiraclee Elzsy2023 nekadar pahalıymış Adanada özelde takipliyim 150 tl ödemiştim ben 2 ay önce çok şaşırdım
Buseyy Sila66 yine yılbaşından önce 8 bin normal 8500 sezeryandı canım ben doğum paketi aldım daha avantajlı
Mom02 Bende özelde takipliyim tüm gebelik rutinleri ve ikili test istedi doktorum nerdeyse 1000 TL tutacaktı hepsi araştırma hastanesinde ücretsiz yaptırdım hepsini sonucunuda çıkınca gidip doktoruma gösterdim detaylı da öyle yapıcam
Erken00 Mom02 kesinlikle en iyisini yapmışsnz bende öyle yaptım adı özel aslında doğum paketlerimiz oluyor onların içine dahil olması lazım da yapmıyorlar neye o kadar özele para verıyoruz anlamıyorum bende
unlusura Celse bağcılar Şafak hastanesinde 550 tl ye yaptım Ahmet Can Şener hoca o kadar ilgiliydi ki nerdeyse 30 dakika bebeğe tek tek baktı ve çok tatlı fotoğraflar da verdi 🥰 tavsiye ederim