Zehrabbp
Aslında bu biraz nasip meselesi evet malesef içlerinde işini sevmeyen sevmeden yapan sadece para kazanmal için gelenler var ama gerçekten işini seven karsıdaki ile empati kuranlarda var ,mesela ben çok sık acile giderim riskli gebelik oldugum içinde genelde devlete gittim ,
muayenelerden zaten memnunum acilde de eğer asırı yogunluk yoksa yada hasta ile iletişim sorunu yasamıyorlarsa genelde tatlım balım hadi güzelim yardımcı ol seklimde konuştuklarına şahit oldum bende dahil.
He dediğim gibi istisnası mutlaka var mesela haftasonu daha sakin diye daha ılımlılar ,gece çok geç saatlerde daha gerginler vs vs.
Allah iyilere denk getirsin