M2k2_i-2 Sila66 Aden Eva koyucam bende Eflin Verda. Var mesela öneri dediğiniz için yazıyorum yanlış anlamayın yoksa sisizn isimlerde çok hoş 😇
MerveSara25 Sila66 Yeğenimin adı Pera çok hoş bir isim gerçekten , benimkinin cinsiyeti daha belli değil ama kız olursa Luna olacak .❤️
TugSozTan Sila66 evet isim bir patladı gitti ben anlamıyorum başka isim kalmamış gibi herkes asel oluyor. Aren çok daha güzel bence
TugSozTan MerveSara25 inşallah bebek yapmadan karar vermiştik sanki hiç erkek olma ihtimali yokmuş gibi 😂😂😂 Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin