Ebruoztrk__ Trabzon imperial hastanesinde doğum yapan anneler tecrübelerini paylasabilirmisiniz ve normal doğumlara dr mu ebemi giriyor genelde bu hastanede
Asiye6125 Ebruoztrk__ ben kızımda dogum yaptım ,sımdı oglumdada yapıcam .Onur Bey doktorum.Sezeryan yaptım memnundum.
MihrimahVeAnnesiii Ebruoztrk__ Kızımı sezaryen ile aldım kucağıma doktorum Kırhan Bey 11 aylık oldu kızım . Şimdi oğluma hamileyim yine Kırhan Bey’e gidiyorum çok memnunum hikayem profilimde var çok pozitif.😊 Normal doğumlara ebe giriyor müdahale gerekirse doktorunuz geliyor tabiki