aslinda Çocuklara başkasının adına niyetlenip ısınma koymak hoş değil yani şöyle isimlerin enerjisi var ve insan özelliklerini taşıyor kime niyetlendiysen o kişinin kaderi huyu özellikleri çok benziyor bu gerçekten doğru bişey kayınpederin çok iyi bi insan olabilir mekanı cennet olsun ama çocuğuna onun adını niyetlenip koyarsan çekim yasası olur ve o kişinin olumsuz tüm enerjilerini taşır bu şuna benziyor mesela yılanın sevmediği ot dibinde biter derler bunun sebebi sevmediği için ona karşı olan tüm enerjiyi çekiyor o yüzden hayatta her alanda böyle bişeyi çok ıstıyosan olmuş gibi davranıcaksın kimseye söylemiceksin bişeyi istemiyosan da onu asla düşünmeyeceksin şeytan onu oldurana kadar uğraşır çok zengin olmak ıstıyosan çok zengin gibi davranıp zengin mişsin gibi davran çekim yasası yani