Kızlar bugün itibariyle 3. Trimestere girmiş durumdayım 🤭 hem çok heyecanlıyım hemde korkuyorum nelerle karşılaşacağımı bilmiyorum çok şükür 1.ve 2. Trimesterim rahat ve güzel geçti inşallah Buda öyle geçer dıyorum ama böyle degınce herkes yok bu trimester öyle değil dıyo bakalım görücez 😍 benimle aynı olan var mı nasıl gıdıyo sızınki 😍