arirangg inanin yasadigim durum cok zor Allah kimsenin basina vermesin ilk gebeligim mucizemdi o benim kalbini duymaya gitmistik ki kalbi o anda dumduz cizgi oldu ona ragmen 10 gun bekledim doner diye ama donmedi .Tekrar yerini doldurmak istiyorum Allahim insAllah nasip ederse😔6 haftada durmus ben ignelere daha yeni basladiydim ilk gebelik asilama olunca ne olur nr olmaz yapalim dedi doktor her gun vurmaya alismistim .Rabbim evladinizi size bagislasin iyi düşünün iyi olsun ben o zamanlar deprem flan yasadim.psikolojim cok kotuydu rahim agzi kisaligimda vardi surekli yatiyordum cok zordu anlatamam size