Kubradvc Elfida0606 benimde bugün bat ama olmadım ocak 20 de çatlatma iğnesi yaptırdım bu sabahta test yaptım negatif 😶🌫️
1anne2bebe Elfida0606 benimde bugün ama olmadım. şuanlık adet belirtim yok bugün olmasam yarın kan vermeye gideceğim
HOME Elfida0606 benim 8inde bakalım belirtim yok daha ama kesin gelcek öyle hissediyorum nedense cünkü her ay hayal kırıklığı yaşıyorum canım😁
Elfida0606 yenibirannis maalesef canım elendim yine hüsran gördüm evet ağlamak istiyorum zorlaşıyor git gide 😔😔😔😔