_Gunes Kizlar 2 gündür az az böyle sarimsi sümüksü parcalar halinde nişanim geliyor sizce normal mi doktoruma sormustum ilk gördügümde o da nişanin gelmis dedi ama araya hafta sonu girince soramadim sizde de ayni oldu mu?
Kucuk_melegim _Gunes benm haftalarca o şekilde geldi bende nisan oldugunu bilmiyodm sonra acilma oldu
_Gunes 2pati1baby bende pek bilmiyorum canim ilk gebeligim bende gelen cok yogun olmuyor böyle sümüksü sarimsi bir halde geliyor cogunlukla tuvalete gittigimde altimi sildigimde mendile geliyor.. bende öLe görüyorum burda okuduklarimda kahve rengi veya kanlk oluyor diye yazanlar varda ama benimki böyle sarimsi yine de doktorum nisan bu dedi 🤷🏻♀️
Sevl Bana sürekli geliyor sarı sümüksü parça akıntı 32 haftalığım arada beyaz sonra yine sarı nişan olduğunu düşünmedim hiç hep geliyor çünkü
_Gunes Sevl bana simdiye kadar hep bem beyaz geliyordu sarimsi hic gelmemisti simdiye kadar bu da bu hafta sonu bir ilk oldu acikcasi vearada gelmeye devam ediyor.. bence bi doktorunuza söyleyin sarimsi geliyorsa
_Gunes Kucuk_melegim peki acilmadan sonra uzun sürdü mü dogumun? Cuma gününden beri böyle akintim geliyor geliyor acikcasi..
Kucuk_melegim _Gunes ah kuzm halen doğum yapmadım 1 haftadir acilmayla geziyorm 2 cm di nekadar oldu bilmiyorum ama daha doğurmadm
_Gunes Kucuk_melegim bende pzartesi randevum vardi acilma yoktu simdi ne durumdayim bilmiyorum doktor randevum yok daha artik 12.02 de hastaneye yatacagim duni verecekler gelmezse o zamana kadar 🤷🏻♀️
Kucuk_melegim _Gunes o zamana kadar nasl kontrol olmaz benmde 15 inde son randovum o zamana kadar gelmezse suni verirler ama o araliklarda her hafta gittim gidiyodumda 39 haftalik olucaz yarın
_Gunes Kucuk_melegim bende her hafta gittim canim cuma günü nst icin yine gittim ama haftaya doktorum yok malesef bisey olursa hastaneye gidecegim o yüzden ama en gec 12.02 de suni verecekler yatisim olacak hastaneye sabah 8-9 arasi