08HB-16 busranur_19 bende saat 4 de yine mide yanmasıyla uyandım akşamdan beri var gittik ilaç aldık evde bitti diye içtim geçmedi şimdide süt içtim yatakta oturuyorum
2pati1baby 08HB-16 aren6161 Hira_sayin_48 Mumofprincesss Sizde de baş ağrısı oluyor mu ya , yanma olmayınca baş ağrısına kalkıyorum artık. Çoğunluk zaten yanma oluyor ama bu gece baş ağrısına uyandım soldan soldan 🤦♀️🤦♀️
busranur_19 08HB-16 Banada hep bu saattlerde geliyorlar 😃 Yatmadan gaviskon içtim yine uyandım şimdi de geri asla uyuyamıyorum
aren6161 Hira_sayin_48 gavuskon verdı bana uykumdan uyanıyordum yanma yüzümden sımdıe kadar boşuna cekmısım hemen etkı edıo🥺🙈😓
2pati1baby busranur_19 WC yi saymıyorum bile; dün mide yanmasına bugünde baş ağrısına uyandım. Birde bünyemiz kendini hazırlıyormuş bebeğe sanırım 🤷♀️ Gece nöbetleri bizi bekliyor ya 🤦♀️😅
Bbcrrr Ah bende öyleyim bel ağrısı var çok kötü, bir de kasılmalarım var, midem bulanıyor falan filan nolcak bilmiyorum 🤦🏼♀️
Gokcesavaass 36+2 günleri geçtim artık haftalardır uyuyamıyorum yanmam yok sadece dalamıyorum… ben bunlarla cebelleşirken dışardan gelen bunlar iyi günlerin uyu baskısı…
Elvancn busranur_19 ay bilmiyorum ben uyku yok birden uyaniyorim saatlerce uyuyamiyorum 😂🤦eşim tanimda uyuyor sinir oluyorum oh nasıl güzel uyuyor eşim uyanır uyanmaz oh sabah kadar iyi uyudun diye tabir alıyorum istemsizce🤣