Sellmaseellma Enfeksiyon olmuşum ilaç içtim ağrım felan akıntım kesildi düzelmeye doğru gidiyorum arada bi kasıklarıma ağrı giriyo ama tuvaletim var sanıyorum gidiyorum yok veya bi iki damla nedir bu böyle yaşsyan oldumu hiççç
Buse-ozdmr Sellmaseellma 37.haftamdayım bendede enfeksıyon var sanki cok sıkışmışım gibi hiissedıyorum lavoboya gıdıyorum 1 damla gelıyor normal galıba hemde cocuk baskı yapıyor ya ıdrar torbasında ondan dolayı
Sellmaseellma Buse-ozdmr bende enfeksiyon hep oluyordu gebelik öncesinde de ama hiiç böyle bi durum yaşamadım resmen idrar varmış hissiyatı var 32 haftadayım bebek sürekli hareket ediyor akşam üzeri başını aşağıya döndü acaba o mu baskı yapıyorda idrar çıkışı olmuyo anlamadım ki
Sellmaseellma Ebruacr bende salı görünücem ama sanırım onu beklemeden ürolojiye gidicem normalde de enfeksiyon kapıyorum şimdi durupda son haftalarda neden kaptığımı da anlamadım bir görünmekte fayda var
Sellmaseellma Yesraan benimkide yatar pozisyondaydı en son yukarıdaydı ama bi kaç gündür aşağıda göbeğim aşağı indi biraz oraya toplanmış hareket ettiğinde anlıyorum nerde olduğunu sanırım içerde yeri var hala dönüyor 😂😂
Oznurtopal Cooook normal benim bir de makatta baskı oluyordu hatta doğum mu acaba diye doktora gitmiştim ama enfeksiyon geçince hepsi düzeldi
Sellmaseellma Oznurtopal enfeksiyon yüzünden doğurduğumu sanıp hastaneye gitcem sonunda az kaldı 😂😂😂 doğumla belirtileri çok yakın ya
Sellmaseellma Yesraan inşallah döner canım benim ki mecburi sezeryan olacağı için umursamıyorum pek sadece baskısı rahatsız ediyor o da olcak yani