Seyma0323 Ben 29.11.2022 de doğum yaptım, 6033tl yattı diger kısım haftaya yatıcK ne kadar bilmiyorum
Seyma0323 Mlsayca_07 sgklı çalışmanın gerek en az 32 haftana kadar ondan sonra doktorunuz rapor veriyor onuda iş yerinize veriyorsunuz
Dilarakilic Doğum ücreti dediğiniz şey nedir? Ben çalışıyordum şuan ücretli doğum iznindeyim, 1. ayın maaşı yattı. Onun haricinde mi oluyor doğum ücreti?