Haticekrty Saat 22 gibi nst de düzenli sancılarım çıktı açılma 1. 1.5 cm kadardı eve geldim sancılarım devam ediyor ama şiddetli değil açılma olmuyor mu acaba ilk doğumda açılmaları hissetmiştim
Tubatgn Haticekrty Bende de düzenli sancı çıktı açılma var eve göndermediler bekliyorum 6’da belli olacak son durumum
[silindi] Haticekrty hangi şikayetle gittiniz ama sancılarınız düzenli miydi? 2 gündür benimde sürekli kasık ağrım var karnım sertleşiyor devamlı ama düzenli değil. 2.hamileliğim ama insan yine tedirgin olabiliyor 😅
Haticekrty Tubatgn bana yatış dediler ama ben eve gitmeyi tercih ettim şu an tekrar gittim sancım düşmüştü açılma da 1 cm geri eve geldim
Haticekrty [silindi] sancı ile gittim 5 dk bir gelen nst de her 5 dk bir yoğun sancı vardı. Doğum sancısı dedi ebe doktoruma gönderdi oda yatış dedi ben eve gelmek istedim duş yapmak için gitmedim şiddwtlenice gidecektim geçti şaşkınım