Hallerimvarbenim
Bama doktorum şey demişti su,leke,nişan geldiğinde asla beklemiyorsun ,sancılarım 5 dk düştüğünde de beklemiyorsun ,ayrıca karında kasılma oluyor ya hani sertleşme eğer dinlendiğinde geçmezse yine beklemiyor acile gidiyorsun bunları özellikle belirtti .
Tabi benim erken doğum riskim vardı ama bence genel olarak da böyledir