Melikeapakk Kızlar normalde bebişim kıpır kıpır ama şu 2 gündür hiç hareket etmedi desem yeridir sol tarafıma yatıyorum çikolata yiyorum ama yine tık yok sizce ne yapmalıyım:(
Semanur21 Melikeapakk bende 24+1 genelde bende günde bir veya iki defa hissediyorum ama iki gün diyorsunuz inşallah ciddi bişi yoktur ama böyle stres yapacağınıza bence bi doktora görünün içiniz rahat eder en azından bebeğinizi görünce