Arkadaşlar merhaba 36+2yim bugün akşamdan beri kasılmalarım var yani sancı nasıl oluyor bilmiyorum ama üç defa çok ağrı hissettim iğne batması gibi karnımda. Şimdi de bebek sürekli bi tarafa toplanıp kasılıyor ölçtüm 5 -10 dakikada bir kasılma yaşıyorum bir de bugün hep mide bulantısı yaşadım kustum acaba bunlar doğum sancısı mı doktora gitmeli miyim