Meloo35 Kızlar normalde ağdayla alırdım ama çok sık değil zaten çok kıllı bir insan değilim ama göbeğimde baya arttı rahatsız oluyorum ağda yapsam zararı olur mu acaba siz nasıl aldınız
Buse-ozdmr Meloo35 epilasyon aletıyle alıyorum ben ama zaten doğumdan sonra kendılıgınden yok olacakmıs onlar🥰