38+1 suyumun gelmesi ile hastaneye geldim. Çoğu boşalmış 1 cm açıklık en fazla 24 saat bekletebiliriz açıklık için dediler . Bebeğin başı kanalda değil o nedenle sezeryan daha uygun olur dediler . Mecbur sezeryan olacağım birazdan :( Dualarınıza ihtiyacım var kızlar 🙏🏻