nurkaya_11 Arkadaşlar kasılma doğum belirtisi mi acaba 10 dakika bilemedin 5 dakikaya bir olması ve 2 3 dakika geçmemesi
en_guzel_emanetlerim nurkaya_11 kasılma dediğiniz şey aslında sancı bende kasılma diye gittim 80lerde 100lerde sancı full olurken zerre ağrı hissetmiyordum meğer çoktan doğum başlamış
nurkaya_11 BBuseY 2-3 saat öncede midem bulanıyordu belim karnım falan sancılandı şimdi kasılmalar var şuan ne yapmam gerek oturup sancıyı mı belkliyim yoksa hastahaneye mi 🥹🥹🤱🏼
BBuseY nurkaya_11 sen bence bu sürede bir ılık duş al 🤗sonra baktın devam ediyor sancıların o zaman gidersin hastaneye . Sakin kal belki yalancı kasılmalardır. Duştan sonra anlaşılır zaten
M-V-Y nurkaya_11 Aa hadi hayırlı olsun 🌸 Büyük gün geldi demek 😃 Ben senden önce doğururum diyordum ama senin kız aceleci çıktı 😃
BBuseY nurkaya_11 👶🏼❣️ Rabbim bir an önce kavuştursun seni bebişine bakarsın bir kaç saate kucağında . Bizede haber ver sürecinden 🤗
nurkaya_11 BBuseY haber ederim bebeğim şuan hala aynı karnımdan sürekli gluk gluk diye sesler geliyor 😂😂
Aysegul24tt nurkaya_11 😂😂😂o sesler bende de var bide sancım var ama benim strestendir diye düşünüyorum uzun aralıklarla giriyor sancı çünkü 🧿
nurkaya_11 Hallerimvarbenim bebeğim karnım komple sem sert oluyor ve geçmesi 3-5 dakika arası sürüyor sağ da yatsam sol da yatsam düzde yatsam karnımı da sevsem aynı
nurkaya_11 Aysegul24tt ne bileyim yavrum ilk gebelik olunca her gece farklı birşey yaşıyorum bugün doğuracam diye diye 1 haftayı devirdim 😂😂😂
Aysegul24tt nurkaya_11 benimde ilk gebelik ve benim bebek çok hareketli dün gece hareket etmedi korktum Şuan çok hareketli ve aşırı güçlü vuruyor 😂
Bade_13 nurkaya_11 benimde 38+5 açılmamda var2 cm dün nişanımda geldi karnım hep sertleşiyo benim ama uzun zamandır böyle zaten o kasılmamı😬
Aysegul24tt nurkaya_11 bu çocuklar çok yaramaz olacak belli ben hala doğurmam heralde gözü ile baktığım için kasılmaları pek şey yapmıyorum 35+3 deyim Şuan ve 27 si için doğum tarihi verdi doktorum 😂
nurkaya_11 M-V-Y yok aşkım karnımda kasılma var sadece sancı yok sancıyı bekliyorum kasılıyor 3-5 dakka sonra geri çözülüyor kendimi de velveleye vermek istemiyorum 😂😂