Tubidi12 We bitmeyen koku hassasiyeti we Ictahsizlik. Hala dogru duzgun yemek yiyemiyorum herseyin tadi berbat geliyor bana :( Sizde ne zaman gecti? 14+4
Kubra2423 Tubidi12 şuan 16+5 günlüğüm. Yeni yeni iştahım açildı koku hassasiyeti tam bitmedi gece prilam almama rağmen sabah kahvaltı hazırlarken kusuyorum ama sanırım geç kahvaltı yapıyorum biraz mide bulantısının geç yememle alakalıda olabilir
MadameHappy34 Tubidi12 20+ da geçti kusmalar ama tiksindigim yiyemedigim bir çok şeyi hala yiyemiyorum,bir arkadaşım ise doğuma kadarkusmaları devam etti,kişiden kişiye değişiyor.
Mhtpflz Tubidi12 18 de azaldı ama mesela bazen oluyor iştahsızlık oluyor ama önceki gibi aşırı olmuyor en azından normal insanlar gbi idare ediyorsun
Tubidi12 Kubra2423 bende cok gec kahvalti yapiyorum prilam gece 2 tane aliyorum bulanti hic yok. Sadece bu agizdaki tat we koku beni sinir ediyor. Tavuk et felan asla yiyemiyorum
Havvaca 14+0 ve ev kokuyor bana. Uyku uyuyamıyorum sinirden midem de yanıyo. Ama kim gelse ev mis gibi kokuyor diyo. Her yere koku koydum. Herkes güzel desede bana lavabo giderleri kokuyor şaka gibi 🥺
Havvaca Yemek yaparken koku hassasiyet falan yok ama yaptığım yemeği yemek istemiyorum. Apartman yemek kokuncada zillerine basıp yemek istemek istiyorum. Kendi yaptığım yemek hiç güzel gelmiyo. Ama dışarıda yediğim yemekte sorun yok. Haftalardır 2 kaşık alıp bırakıyorum. Geçen eşimle dışarı çıktık yemeğe o kadar çok yedim ki şişkinlikten eğilip botumun fermuarini açamadım 😂sanırsın 40 haftalık hamileyim ama gel gör ki 14+0 😂😂
Tubidi12 Havvaca bende ayniyim kendi yaptigim yemegi yemek istemiyorum 😂😂😂 AMA Disarda da yiyemiyorum herseyden tiksiniyorum
Minaliy 18 haftalığım yeni geçti bulantı ve iştahsızlık. Fakat şuandada iştahım öyle bi açıldıki 2 saatde bir midem kazınıyor.