Hastane de takıyorlar ama bana taktıkları o kadar büyüktü ki bacaklarım birbirine kavuşmuyordu ayağa kalktıktan sonra bi daha taktırmadım depend aldığım için şükrettim 5. Günüm doğum yapalı çok çok az kanamam var ama hala depend kullanıyorum külot giyip ameliyat yerine gelir diye düşünüyorum aşırı rahat ediyorum direkt giy çıkar bel kısmı aşırı rahat yokmuşcasına oluyor