Merve95 bence hamilelikte yapılması gereken en önemli sey..
Ben yaptırdım ve bikaç sorun cıktı,ufak seyler ama hamileligm boyunca takipte kalmamı gerektirecekler..hatta mesela bebegmin böbrekleri dogum sonrasıda takip edilecek
Eskiden ultrasonmu varmıs eskiden şu mu varmış lafına da uyuz oluyorum ya.. hersey gelişti artık neden kullanmayalım ki?