Kızlar ikinci gebeliğim ilki gibi Buda sezaryen pazartesi sabahı doğuma gideceğim 39+2 olmuş oluyoruz hem heyecanlıyım hemde korkuyorum ilk ameliyatımdan sonra zor toparlamıştım umarım bunda erkenden ayağa kalkarım dualarınızı bekliyorum sizler ne durumdasınız ? 🫣