Kızlar 17+1 ikizlere gebeyim 6. Haftada da kanamam olmuş tu o adet kanı gibiydi progestanla geçti ve bidaha kanamam veya başka bi risk hiç olmadı şimdi vc de adet kanı gibi değil yaradan gelem kan gibi bi kaç damla kan gelmiş sivilce falan de değil anlamadım normalde hep belim ağrırdı bu gün belimin biraz daha yukarısı ağrıyordu hiçbir iş de yapmadım bilmiyorum neden böyle oldu eşim kanama devaö ederse hemen gidelim dedi şimdi uzandım öyle sizce beklemeden hemen mi gitsem devlette takipliyim bazen küçümsüyorlar bunun içinmi geldin diye 😒 kararsız kaldım