Sinemmmun maalesef çözümü yok, bende 33+4 teyim bir ayı geçkin süredir felaket ötesi o ağrıyı yaşıyorum , gitmedigim doktor kalmadı acaba cigerden mi falan diye ama bebektenmis. Geceleri yatamıyorum yarı oturur pozisyonda yatmaya çalışıyorum , oturamiyorum da. Eşim masaj yapıyor her gece bir tık rahatlatıyor .