Buseufuk1531 bebekle eve gelmek güzel ama ilk günler güzel çünkü ilk günler yanında birileri oluyor ve Genelde senle değil bebekle ilgilenmek istiyorlar bebeğin birtek sana ihtiyacı var. Gelenler alt değişimi ve bebek banyosunda yardımcı olsalar yeter. Ha tabi yemek daha çok zor geliyor bebeği bırakıp yemek yapmak istemiyorsun o uyuyunca sende uyumak istiyorsun gelenler yemek konusunda iyi oluyor onlar gidince bir boşluğa düşüyor insan. yardıma gelen anneleri ben çok istemedim bir hafta kaldı gittiler keşke daha çok kalsalarmış ne kadar uzun kalırlarsa o kadar iyi. 40 gün derler ama kesinlikle 40 gün değil. İlk 3 ay uykuyu unutun. bebeklerin midesi 3 aydan sonra anca büyüyor ve acıkma süreleri uzuyor biraz daha fazla uyuyorlar. Emdi ,emmedi, sütüm var,sütüm yok derdi başlıyor. Süt arttırma çarelerini arıyorsun ki kesinlikle rezene çayını önerrim çok iyi geliyor. Bide bol su tüketmen gerekiyor…