Kayram Merhaba kızlar bugün doğum yaptım. Tecrübeli güzel anneler sizce doğar doğmaz sünnet ettirmeyi miyim? 24 saat içinde acıyı hissetmez diyorlar
Deletedmom15257 Kayram daha nelerrr ne acelen var yaa doktorlar 40 cikmadan yapmayim diyo sen bigün dogurdun bugun yapcam diyorsun
Cansuercan Kayram canım 3 aylıkken yaptir istersen hem sende toparlanmis olirsun hemde gobek bakimii falan ikisi zorlar belki bi yakinim ysptirdi 3 gunde iyilesti 🙂 Allah kismet ederse bende 3 aylikken olsun istiyorum
Nisanurr Kayram bende bi yerde okumuştum acıyı hissetmez diye bişey yok ilk günlerde yapılan sünnette bebegin neyden dolayı ağladığını anlayamazmışsın o yüzden önerilmiyor pek ama 1 2 aylık olsun yaptırın
Bbebek Kayram ilk bir hafta önerilmiyor diye biliyorum.7 ile 40 gün arasında tavsiye ediyorlar.Ben de öyle yapacağım.Yenidoğanda acı eşiği yüksek olduğu için daha kolay oluyormuş
ArzuGl Yenidoğan kontrolleri sırasında yaptırılabiliniyor. Siz kalça ulrasonu, işitme testi va için gittiğinizde üroloğa sorabilirsiniz
eymenimoglusum 40 ciktiktN sonra yapiliyorms genelde oyle diyorlar ama bilemiyorum ben o sekilde dusunuyorum
blackberry118 Bana da yenidogan döneminde aciyi hissetmez falan diye anlattiklari icin mantıklı geliyordu ama sonra düşündüm nasıl hissetmez annesinden ayrıldığını bile derinden hissediyor. 3 aylikken yaptrmaya karar verdim.