Minik1Civciv aminn Allah razı olsun canım benim aynılarını bende yaşadım korkma sakın bende de kan pıhtılaşması var coraspirin kanama yaptı bana zaten riskli diye iğneyle devam ettim geçirdiğim operasyonlar sonucu kürtaj vs vs benim biraz karışık mol gebelikten ötürü çok çektim da rahimde açılma oldj hamileyken dikiş atıldı 9 ay yattım inan doğuma gittiğimde kalbi atıyo mu diye ebeye sormuşluğum var ama hep inandım sende inandın mucizeler ansızın gelir korkuda yaşadıklarımızdan ötürü , bak bebek düşünüyorum ben yine kafam da olur mu acaba bidaha düşerse ya öyle olursa böyle olursa diye binbir düşünce geliyo ki evladım olmasına rağmen insan oğlumuz işte illa düşünüyoruz elde değil ama hep inan olumsuzu Kov kafandan ya sabır de hep olur mu sağlıkla hayırla vaktinde kavuş inşallah mis kokuluma ❤️