Laika Henüz ben de doğum yapmadım ama okuduğum kadarıyla doğumdan sonrası için ya krem ya kapak kullanın demiş tecrübeli anneler. Krem sürüp ardından kapak kapatarak yaranın hava almadan kalmasını önermemişler. Kapak tek başına gümüşün iyileştirici özelliğiyle yardımcı olduğu için emzirdikten sonra kendi sütünüzden meme ucun sürün göğsü kurutun ıslak kalmasın ve kapak kapatın diyorlar. Krem kullanacaksanız da göğüs kalkanlarının hava alan başlığını önermişler.
Doğum öncesi için ben de 30.haftalardan başlayarak duştan sonra krem sürüp yumuşak kalmasına çalıştım, kapak almadım. Umarım sorunsuz bir emzirme dönemi geçiririz hep birlikte😊🌸