Aslimii lütfen gereksiz duyar kadmaya gerek yok akıl vermenizede gerek yok teşekkür ederim düşünceniz için ama kafın yazmış zaten ne yapabilirim diye korkmuş geri gelmiş takip edilmesi gereken bi konu allah korusun öyle bişey olmasın o yüzden gidin diye yazdım ha biliyorum tedirgin olucak ama iş işten geçtikten sonra tedirginliğin bi önemi yok bizzat kendim yaşadım git dediler gitmedim sonra kalbi durdu bende kaybettim aynı şeyi yaşamasını istemedim söyledim fikir almak istemiş sizce napayım diye bende yazdım olması gerekeni bu tepkilere gerek yok bence ya olacak olan şeyler eğer ben kendimde o gün erken gitseydim o kadar aşağıya inme yaşamayacaktım kalbi durmayacaktı