Kızlar 3+6yım. Eşimle işlerimiz dolayısıyla ayrı şehirlerde yaşıyoruz. Genel olarak yalnızım. Ayrıca çalışıyorum. Daha çok başındayım biliyorum ama ilk olunca endişelerim var. Nelere dikkat etmem gerek, neler yapmalıyım ya da neleri yapmamaliyim tüm işlerimi kendim yapıyorum. Bir şey olur mu korkusu sardı şimdiden. Tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum ❤️🙏