Merhaba kızlar gebeligimin başında tesbit edildi tansiyon yüksekliği öncesinde öyle bir şikayetim yoktu ilaca başlandı alfamet ve coraspin 100 mg tansiyon yükseldigi zaman 2 tane yut denildi 2 gündr sabah2 akşam2 yutmama rağmen tansiyonum 166 79 en düşük 144 e 70 oldu tuzsuz yiyorum hamur işi yok limonlu su içiyorum yoğurt yiyorum başınıza gelen oldu mu ve ne yaptnz düşmesi için şimdiden teşekkürler