Merhaba güzel anneler ve anne adayları 😊Benim bir kızım var 5 yaşında şuan 4 aylık hamileyim bu bebeğim de kızmış cinsiyeti öğrendik ama isim konusunda henüz karar veremedik kızımın adı Melek nur ona uyumlu bir kız kardeş isim önerileri alabilir miyim sizden 🤭 Ben Elisa nur diye düşündüm ama herkese değişik geliyor anlami cennetin kapısında bekleyen melek demek sizin önerilere de açığım 😊