Nhlhmz11 Ozbyt benim devamlı ağrıyor ve hiç geçmiyor iki haftadır , 33+4 teyim bende . Yurukende otururkende yatarkende hep ağrıyor , merdiven bile çıkarken zorlanıyorum acıdan.
story Nhlhmz11 30 haftayla birlikte başladı bende de. Perşembe doktor randevum var mutlaka soracağım ama kimisi burada açılma yazmış kimisi rahim kısalması yazmış içime dert oldu. Siz doktorunuza sordunuz mu acaba ?
Nhlhmz11 story sordum , bir sorun yok normal dedi, hareket ederken dikkat et dedi, yürüyüş yapıyordum , çok yürüme dedi .
Zeynep_61_70 Ozbyt bende öyle yim.canim.6 hafdadir çekiyorum sağ sol yapinca canim acıyor ağrıdan kivraniyorum resmen
Zeyrista Ozbyt büyük ihtimalle böyle böyle doğuracağız 😅 rahim ağzı kısalıyor gibi geliyor bana bilmiyorum yine gerçekten acı dolu oluyor bazen kalkmak hareket etmek çok güç oluyor 6. Ayımdan bu yana günde 1 saat yürürdüm son haftalar evden çıkamıyorum ağrıdan sadece pilates yapıyorum inşallah rahat geçer
Hulyakkus Ozbyt benim 25 te başlamıştı 30 olduk hâlâ agiriyor özellikle yatarken sağa sola donemiyorum ayağımı kaldıramıyorum bile
Nurselnurcan Ozbyt ben 30 dan beri çekiyorum. Çatı ağrısı oluyor kendileri. Doktor normal dedi çekiyorum yapacak bir şey yok. Geceleri canıma okuyor ama..
story Nurselnurcan sırf bu ağrı yüzünden randevumu öne alacağım sanırım. Burada olumsuz birkaç şey okudum kafama takıldı. Doktorunuz normal demiş ki bencede normal ama geceleri dönerken ve ayağa kalkarken çok zorlanıyorum kötü bir şey olmadığını bileyim artık çekerim bu ağrıyı napayım. Açılma kısalma vs sizin onlarla ilgisi yok değil mi ?
Elvancn story ben 27haftadar beri var şuan 29oldun vajina içi ağrıyo sağa sola dönerken vajina içi kopuyor sanki aaa diye bağırarak donesim geliyor iç bacaklarıma kadar vuruyor ağrısı şuan bile ağrıyor🤦 doktoruna sorarsan buraya yaz canm ihsallah normaldir aynen ağrı ne yapacaz bilmiyorum mangezyum kullanıyorum zaten ağrı olmadan önce başlamıştım yine var yani ağrı magzegumlumluk bir durum değil bence sebeb bilmiyorum
Nurselnurcan story hayır onlarla alakası yok yeni çatı muayenesi oldum açılma vs yok. Bebek ağırlaştığı için oluyor asıl sebep bu. Benim de aynı şekil geceleri dönerken tuvalete kalkarken falan çok fena oluyor. Bir problemin göstergesi değil yani bildiğim kadarı ile.
cannkmrc Ozbyt Hamilelik boyunca en zorlandığım şey 35 haftalığım ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ne yata biliyorum çok zor gerçekten yürüyüş yapınca iyi geliyor şuan da herşey kış kıyamet kaç gündür yuruyemedigim için dayanılmaz ağrısı oluyor
story Elvancn tıpatıp aynı ağrı benimki de. Ama mesela şu an 0 ağrı var fakat ne zaman ağrıyacağı belli olmuyor özellikle gece tuvalete kalkmak zulüm resmen soldan sağa dönmek. Doktora gideyim de inşallah normaldir yazarım mutlaka canım
story Elvancn canım merhaba bugün doktor kontrolüm vardı bu vajinadaki ağrıyı sordum ilk. Çok şükür her şey yolundaymış bebiş dönmüş ve kafasını tam idrar kesemin oraya dayamış bu ağrı ondan oluyor dedi. Baya da baskı yapıyor ağrın olacak dedi. Magnezyum versem de olacak bebeğin baskısı dedi. Rahim ağzı uzunluğuyla vs. De alakası yokmuş.
story Nurselnurcan inşallah ya rahatladım valla kafama çok taktım 2 gündür. Doktorum da inşallah normal der napalım mecbur çekicem artık doğuma kadar