O an o günler hiç geçmeyecek gibi geliyor insana. Benim kızımı sınırda yatırdılar mavi ışığa falan koydular normal doğum olmasına rağmen sütüm gelmemişti herkes bol bol emzirmen lazım sarılık öyle geçer diyordu süt yoktu. Sonra kendime geldim onun emmesini beklemedim sağmaya başladım. Zaten bende kansızlıktan daha çıkış yapmamıştım hastaneden. Öyle öyle sütüm çoğaldı ve 5 gün sonra kızımla birlikte çıktım. Ve emzirmek için hiç pes etmedim çok zorladı ama 15 gün sonra falan tamamen emmeye başladı. Sonuç 2 yıl boyunca emzirdim 🤗 Yani çok zor günlerde olsa geçiyor Rabbim kolaylık versin 🌸🌸