Buseufuk1531 merhaba bu tarz şeylerle hem doğumu hem sonrasını ezıyete dönüştürme rahat ol bebekle de hersey yapılıyor emın ol yeterkı ıste Allah’ın ıznıle tabıkı tamamen eskısı günü olmayacak büyük bır sorumluluk ama emin ol ınsan ustesınden çok güzel geliyor bır düzen olur alışırsın düzen olana kdr zorlanırsın ama gecıyor hepsı kendını bu düşüncelerle darlama ki bebegını kucağına aldığında ona odaklan anı yaşa tadını çıkar ole güzel olacak kı bu guzellıge stres ıle gölge düşürme bunalınca daralınca yaz burdan konuş rahatla kendını sıkma bunaltma bebısın le hayatın tadını cıkarmaya bak her anı ayrı güzel olacak ve geri gelmıcek bunu bık çok hızlı geçiyor zaman büyüyorlar çarşamba sabah sezeryanım var 4yasında oğlum var kuzumuzu alacaz çarşamba nasipse benim korkularım yokmu var tabıkı onsanız ama kendımı de telkın edıyorum kızıyorum kendine gel dıe ınsalllah o an da böle aklı selım olurum sağlıkla kucaklayalım bebelerımıze yetebılelim ınsallah