Yagmure bnmde doktorum canım 2020 senesinde kızımın doğumunu yaptırdı pazartesi günüde oglumu kucağıma almama vesile olacak inşallah. Çok sakin, güleryüzlü bir doktor ultarasonda bebeğin en ufak ayrıntısına kadar bakıyor ve anlatıyor. Eşim kesinlikle erkek doktor olmaz diyordu kızımda 5tane bayan doktora gitmiştik ve bizi yalan yanlış yönlendirip moralimizi bozmuşlardı ama Eray hocaya gittikten sonra içimiz rahatlatmıştı eşim çıkınca bu doktor bnce okey erkek doktor tabumu yıktı resmn demişti. ve sorunsuz doğum yaptım çok şükür.