Gulden23 sezaryeni oldum spinal oldum odana çıktıktan 5 dk sonra kahve su bitter çikolata serbest dediler çıkar çıkmaz hemen duble türk kahvesi içtim çok kolay attım anesteziyi. Kalkmak zordu kalktım bol bol yürüdüm. Gaz çıkaramadım hiç nazlanmadan doktora hemşireye söyledim bi ilaç verdiler onu da hallettim hemen ertesi gün. Çarşamba oldum sezaryeni bugün cumartesi kendim çok rahat yürüyorum yemek yap deseler otura otura yaparım yani şu an yardımcım olmasa belki yavaş olur ama olur hallederim her işimş öyle söyleyeyim. İlk hafta yine de size yardımcınolcak birileri olursa hemen hızlıca toparlarsınız sonrası zaten kolay arkadaşım hayırlı doğumların olsun inşallah ❤️ evladını düşünüyorsun biliyorum ama şöyle düşün inşallah bir ömür yanında olacağı en yakın dostu olacağı kardeşi dünyaya geliyor onun için en değerli şey şimdi farkında olmasa da 😇 ben ikizleri doğurdum bacım şimdi küvezdeler allahın izniyle çıktıklarında zır zır ağlayan iki bebeğim olcak 😂