Yatak odası salonun yanında olur mu sizce? Yani oturma odasının olduğu yere. Bizim normalde yatak odası olan yer mutfağın yanında baya ufak bir oda ve çok güneş alıyor. Biz de bugün yatak odasını oturma odasına taşıdık.. sonra bakıp bakıp naptım ben diyorum. Oturma odasında yatıyormuşum hissi veriyor. Sizce eski haline getireyim mi?