Edda28 Gnl01 canım ben yeni hayat Murat beye gidiyorum çok da memnunum çok araştırdım burda da yaZdım kaç kere tavsiye ederim
Aysesen19 Gnl01 bende etik life tıp merkezine gidiyorum 2 sene önce ilk kızımı da orda doğurmuştum cihan hoca var tavsiye ederim çok memnun kalmıştım ebeler falan çok ilgililer o yüzden bu hamileliğimde de oradayım 😇
Kubukargl Gnl01 ben 2 ay önce reyapta doğum yaptım merak ettiğin durum nedir Reyapta yenidoğan yoğun bakımı olduğu tercih etmiştim herhangi bir aksilik durumla karşılaşırsak diye çok şükür gerek kalmadı
Gnl01 Kubukargl ay bende çok reyap istiyorum ama fiyatı çok yüksek o yüzden imkan el vermiyor maalesef
Kubukargl Psknzn fiyatlar yılbaşından sonra değişeceğini söylemişti oradaki bayan normal 8bin sezeryan 8,5 bin olacak demişti eğer ki değişmediyse tekrardan
Kubukargl Gnl01 ben memnun kaldım reyaptan hem doktorumdan hem ebelerden hemde hemşirelerden çok ilgililerdi hemde yenidoğan yoğun bakımı olması tercihlerimin arasında oldu. Sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah iyi insanlarla karşılaştırsın rabbim. 🙏
Aysesen19 AsyA_34 normal dogum yaptım ben dogumhanesi falan temizdi odalarda iyi problem yaşamadım hiç en önemlisi ebeleri ve doktor gerçekten ilgili 3 hafta sonra 2. Doğumum da burda olucak inşallah ☺️
AsyA_34 Aysesen19 Ve son olarak doğumhaneye eşiniz de girebiliyor mu ?😍 soru yağmuruna tuttum kusura bakmayın
Aysesen19 AsyA_34 Doğum fiyatı 5500 normal doğum ikili test de zam gelmediyse 350 civarı birseydi benim yaptırdığım zamanda doğuma da eşinizi alıyorlar diye biliyorum isteğe bağlı