27+4 düm bende bunu okurken bebeğimin hareketlerini hissetmeye çalışıyordum. 2 gündür çok hafif hareketleri . Elimi koymadan hissetmiyorum. Bazen 2-3 gün çok hareketli ondan sonra ki 2-3 gün daha hafif ve az hareketli oluyor. Bu durum beni çok endişelendiriyor. Çok hareketli olduğu zamanlar geceleri zor uyuyorum. Bazen de hissedeyim diye elimi dakikalarca üzerinde tuttuğum oluyor. 🥺 ya da ilk gebeliğim olduğu için hareketlerini tam anlamıyormuyum bilmiyorum. Bir an önce sağlıkla doğmasını bekliyorum bu stres çok kötüüüü😭🥺