GULSE23 valla gerçeği artık zor gibi. Bana özel gelmişti. Hem pahalı hem zor bulunan bal. Artvin taraflarından bulabilirsiniz tanıdık varsa Zararını çok bilemiyorum zaten 36. Haftada hasta oldum sonlara doğru diye yedim valla. Sezaryen olacağım mecbur geçirmem lazımdı Zaten günde bir tatlı kaşığı kadar filan. Fazlası ağır gelir. İlaç gibi bal o.