pelinden Aysedemirr ben de 7.haftamızdan beri tiroid ilacı, d vitamini ve folik asit kullanıyordu. Şimdi 14+0 olduk artık folik asit bıraktım d vitaminine devam ediyorum. 4. aydan sonra da demir ilacına başlarız demişti doktorum beklemedeym 😊
Aysedemirr pelinden benim gittiğim doktorlarda sıkıntı var demek ki biri d vitamini veriyor diğeri d vitaminini kestiriyor Demir ilacına devam et sadece diyor ama d vitamini de onemliymiş şaşırdım en sonunda hiç birine gitmicem doğurana kadar 😀😀
Aysun56 Aysedemirr Amin hepimiz inşallah canım . Ayda bir doktor kan tahlili istiyordu benden ona göre bir eksiklik olunca takviyeye başladı